Портфоліо


Назва проекту
Василь Голобородько – геніальний поет і наш земляк

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Українська література. Василь Голобородько. «Наша мова», «Ми йдемо», «З дитинства: Дощ» («Я вплетений…»), «Лелека». Вивчення цієї теми стосується предметів: народознавство, історія України, українська мова, світова література, міфологія, культурологія, образотворче та музичне мистецтво, інформатика.

Стислий опис проекту


Дослідити творчість В.І.Голобородька як літературне явище, як факт світового феномену, розкрити ідейно-естетичну своєрідність та значущість його творчості в історії української і світової культури, встановити зв’язки з творами інших національних літератур, з фольклором, з міфологією, філософією, літературою та іншими видами мистецтва. Вивчити загальні теоретичні поняття, необхідні для розуміння творчості митця, формувати аналітичні вміння. Залучити до творчості поета-земляка, викликати гордість за його талант, розвивати стійку мотивацію до читання поетичних і його творів. Основні види діяльності учнів: виразне читання поезій; обмін враженнями; спостереження за мовою творів, художніми засобами; використання різних видів аналітичної роботи; створення асоціативних схем; словникова робота; виконання пошуково-дослідницьких завдань з використанням Інтернет ресурсів; спроба спілкування з поетом через мережу Інтернет; підбір ілюстративного та наочного допоміжного матеріалу; історичні студії; встановлення зв’язків з творами світової літератури; реалізація творчих проектів; створення презентацій

Вік учнів, клас
12 - 13 років,  7  клас

Повний План вивчення теми   

План впровадження проекту

Навчальні цілі

Навички, які будуть оцінені та які мають бути сформовані в учнів після виконання проектів: виразне читання; визначення термінів; вміння аналізувати поезії, проводити паралелі з творами світової літератури та міфологією, народознавством; вміння створювати презентації.

Опис оцінювання

 На попередньому етапі, а також впродовж занять учні працюють із ЗХД, для активізації знань учнів вчитель пропонує мозковий штурм, коли за допомогою діалогу вчитель виявляє рівень підготовленості учнів до даної теми. У ході роботи груп вчитель спостерігає над розвитком роботи учня у групі та групи в цілому, робить замітки, учні працюють із ЗХД. Кінцевим результатом роботи групи має бути продукт (презентація,  усний твір), який вчитель оцінює відповідно до критеріїв оцінювання. Також оцінюється активність учня при роботі в групі на уроках та на підготовчому етапі. Упродовж всієї навчальної теми проводиться опитування та оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, розробляти зміст учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування в навчанні, учні використовують нагадування і підказки, які використовуватимуться як упродовж роботи над проектом, так і наприкінці роботи над проектом. Оцінювання здійснюється вчителем поурочно на основі спостережень за допомогою контрольних списків спільної роботи та перегляду продуктів діяльності учнів. Наприкінці першого тижня здійснюється тестування учнів за допомогою бланку контролю. В кінці роботи над проектом здійснюється самооцінювання роботи в проекті кожного учня з допомогою контрольного списку запитань до рефлексії наприкінці роботи над проектом.

Діяльність учнів та вчителя 

Модуль 3: учні виконують різні види аналізу поетичних творів, вивчають біографію поета, за допомогою вчителя світової літератури досліджують творчість зарубіжних поетів-верлібристів, знаходять музичний супровід до поезій, ілюстрації, або малюють самі, створюють асоціативні схеми, сенкани, презентації, пишуть творчі роботи та власні поезії, знаходять шляхи спілкування з Василем Голобородьком через Інтернет.
Модуль 4: створення ЗХД.
Модуль 5 і 6: учні будуть шукати в Інтернет біографічні матеріали, ілюстрації, музику, інтерв’ю з поетом, форуми і чати, на яких Василь Голобородько спілкується з користувачами мережі Інтернет.
Модуль 7: вчитель читає учням власні поетичні твори, які з’явилися після вивчення вчителем творчості поета: «Спробуйте, у вас теж  має вийти!»
Модуль 8: оцінюватимуться: змістовність, доцільність використання графічних об’єктів, аудіо-, відеоматеріалів, ступінь компетентності в роботі з відповідним програмним забезпеченням, рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності.
Модуль 9: групи з вивчення програмних творів В.І.Голобородька повинні комплектуватися з учнів з різним рівнем навченості, кожен учень матиме індивідуальне завдання, що відповідає його рівню. Для учнів кожного рівня будуть поставлені індивідуальні завдання.
Модуль 10: буде дозволено учням обирати комп’ютерні засоби для вивчення теми і заохочено їх, вказано інтернет-ресурси, створено інструкції, створено блог для обміну думками учнів, поставлені завдання тестового характеру, застосовано інші інструменти перевірки, організовано роботу в комп’ютерному класі школи і забезпечено доступ до мережі Інтернет.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище  - Олена Аліференко

Фах, навчальний предмет - учитель російської мови та літератури, українська література

Навчальний заклад - Троїцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради Луганської області

Місто\село, район, область - смт Троїцьке, Троїцький район, Луганська область

Контактні дані e-mail: pitrovna.ua@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 10.09.2012 - 28.09.2012

Місце проведення тренінгу Троїцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради    Луганської області

Тренер Федорущенко Наталія Юріївна

Комментариев нет:

Отправить комментарий